renakaede

Alla inlägg den 23 maj 2015

Av Vea - 23 maj 2015 21:43

Så! Då fyller man tonåring imorgon då... Känns väl lite sådär, helt ärligt. För att gå tillbaka till vad jag skrek två dagar sedan "Jag är inte redo!". Känns fortfarande som att min hjärna tillhör en åtta åring. Men vi får väl se hur det blir!

Har haft några kompisar över från igår till idag också. Jag fick Pocky, AHAHAHAH.

Nej men det var faktiskt första gången jag någonsin ätit Pocky. Ångrar det inte heller ;3

Jag skulle lagt ut några bilder, men tyvärr var det ju så att min mobil var helt förstörd och kompisarna har de enda bilderna. De jag var med i såg för övrigt halv-skumma ut. Bara mitt fel~

 

Så i stället tänkte jag lägga ut en liten WIP bild jag håller på med~

 

Den här har jag då gjort i MS Paint. Känner mig så himla orginell här nu. Men iaf, detta är Tina! En fan-karaktär till Homestuck. Förvånande, heller hur?

Don't speak Swedish? Translate here!

Presentation


Heya! Välkommen till min smått konstiga blogg!(^▽^)ノ

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015
>>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards